تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این تانک در طبقه تانک های پرسرعت قرار می گیرد و بیشینه سرعت آن به ۷۲ کیلومتر بر ساعت می رسد و می تواند در حالت “کروز” برد ۴۵۰ کیلومتری را با این سرعت طی کند.

تانک قدرتمند لئوپارد ۲A7

تانک لئوپارد ۲A7 یک بسته ی ماژولار است که دیگر ورژن های Leopard 2 می توانند به نسخه ی استاندارد ۲A7 تبدیل (ارتقاء) شوند. سیستم نبرد این تانک میتواند بر اساس مقررات برای مشتری های خارجی بهینه سازی گردند. سیستم محافظتی این تانک بیش از پیش ارتقاء و بهبود بخشیده شده است و لئوپارد ۲A7 میتواند از زره های جانبی فعال بهره مند گردد که با محافظت ۳۶۰ درجه از نفوذ و یا تخریب گلوله ها RPG جلوگیری می کند.

مورد دیگر زره جانبی جدیدی است که میتواند در زیر بدنه جای بگیرد که از تخریب و یا نفوذ مین های کنار جاده ای (شامل مین های زمینی) و IED ها جلوگیری کند. لئوپارد ۲A7 با توپ اصلی Rheinmetall 120 میلیمتری و smoothbore L55 مجهز می شود و برخی اسلحه هایی که در نسخه ی ۲A6 استفاده می گردند که در مقایسه با Leopard 2 از محدوده ی آتش بیشتر و قدرت تخریب پذیری بهتر بهره می برد. برخلاف سایر تانک های امروزی، لئوپارد ۲A7 از بارگذاری خودکار استفاده نمی کند و مهمات مورد استفاده در این تانک کاملا سازگار با مهمات استاندارد ناتو است.

حتما بخوانید:  برترین و قدرتمند ترین تانک های جهان + عکس

تانک قدرتمند لئوپارد ۲A7

مهمات بهسازی شده و قابل برنامه ریزی HE که جدیدا وارد عرصه ی خدمت شده اند قادرند هدف هایی که در سنگر پناه گرفته و یا درون ساختمان هستند را در تیررس قرار دهند. ۴۲ گلوله در خشاب اصلی قرار میگیرند و ۱۵ گلوله نیز در برجک آماده باش هستند. باقیمانده ی گلوله ها در خود تانک ذخیره می شوند.

نسخه لئوپارد ۲ ای ۷ که در جایگاه برتری تانک ام بی تی جهان قرار دارد دارای یک زره منفعل  با پوشش ۳۶۰ درجه برای مقابله با کلاهک های خرج گود مانند موشک ها و راکت های ضد تانک است. از روبروی  برجک  در بخش های مختلف  زره  دارای  مقاومت  ۱۲۰۰ تا ۲۱۰۰  م م در برابر خرج گود است (برای  نمونه موشک کورنت روسی تنها  نفوذ ۱۳۰۰ م م دارد) و ۷۶۰  تا ۱۲۰۰   م م در برابر مهمات  انرژی جنبشی شلیک شونده از تانک را دارد  که عملا در این بخشی از زره هیچ مهماتی توان نفوذ ندارد. زره مژولار بوده و به راحتی طی چند دقیقه  تعویض می شود .

تانک قدرتمند لئوپارد

این نسخه دارای  موتور ۱۵۰۰ اسب بخاری مشابه نسخه ای ۶ است و همچنین از توپ لوله بلند ال ۵۵  دوباره مشابه نسخه قبلی استفاده میکند. لئوپارد ای ۷ دارای  یک مسلسل کنترل شونده از درون  تانک به کمک سامانه دید پانورماتیک فررمانده است  که برای نبرد شهری طراحی شده.تانک دارای دوربین دید حرارتی  جلو و عقب برای راننده است  و فرمانده و توپچی  نیز دارای  سامانه دید حرارتی جدیدی هستند . دارای  ۴۲  گلوله ۱۲۰ م م  است و از یک تیغه بلدیزر برای باز کردن راه بهره میبرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
[ دو شنبه 23 مرداد 1396 ] [ 1:13 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 374
بازدید هفته : 528
بازدید ماه : 521
بازدید کل : 84726
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->